SIKÇA SORULAN SORULAR

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizin ödemesi tamamlanınca üye olurken kullandığınız e-posta adresine “AKUATİK | Siparişiniz alındı.” başlıklı bir bilgilendirme e-postası gönderilir. Bu e-postanın size ulaşabilmesi için üye olurken e-posta adresininizin doğru yazılmış olması önemlidir. 

Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?
Evet güvendesiniz. www.akuatik.com.tr kurumsal web sitemizde iletilen bilgilerin güvenliği 128 bit şifreleme yapan SSL sertifikası ile sağlanır. www.akuatik.com.tr kurumsal web sitemizde alışveriş yaparken kullandığınız kart bilgileri kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.

Satılan ürünler orijinal mi?
AKUATİK üretici bir firmadır. Doğal olarak firmamıza ait olan www.akuatik.com.tr kurumsal web sitemizde satılan tüm ürünler orijinal ürünlerdir.

Ürünleriniz Başka Hangi Platformlarda Satılmaktadır?
Ürünlerimizi www.akuatik.com.tr kurumsal web sitemizden, hepsiburada.com’dan, n11.com’dan, trendyol.com'dan ve seçkin eczanelerden temin edebilirsiniz.

Şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?
Ana sayfada sağ üst köşede bulunan "Üye Girişi" alanına tıkladığınızda çıkan pencereden “Şifrenizi mi unuttunuz?” bağlantısına tıklayınız.
Sistemde kayıtlı olan e-posta adresinize şifre sıfırlama bağlantısı gönderilecektir.
Bu mesajdaki linke tıkladığınızda şifreniz sıfırlanarak e-posta adresinize gönderilecektir.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Üyelik Bilgilerim“ bağlantısını kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.

E-posta adresimi değiştirebilir miyim?
Değiştirebilirsiniz. E-posta adresinizi değiştirmek için sitemize giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Üyelik Bilgilerim“ bağlantısını kullanabilirsiniz.

Siparişim eksik gönderilmiş/paket hasarlı ne yapmalıyım?
Sipariş ettiğiniz ürün veya ürünleri içeren paketi kargo görevlisinin yanında açın. Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
  • Kargoyu teslim almayın.

  • Kargo görevlisinden “Hasar Tespit Tutanağı” tutmasını isteyin.

  • Kutuyu tutanak ve fatura ile birlikte AKUATİK’e geri gönderin.

  • Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi info@akuatik.com.tr e-posta adresimize gönderin.

  • Talebiniz incelendikten sonra size en kısa sürede dönüş yapılacaktır.


Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?
Siparişlerimiz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo firması ile belirttiğiniz adrese teslim edilmektedir.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizin ödemesi tamamlanınca "akuatik.com | Siparişiniz alındı” başlıklı bir bilgilendirme emaili üye olurken bırakmış olduğunuz mail adresinize iletilir. Bu emailin size ulaşabilmesi için lütfen doğru ve kullandığınız bir mail adresini hesabınıza ekleyin.

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde kargo firmasından bilgi SMS’i bırakmış olduğunuz cep telefonuna iletilecektir.

Bunların dışında ana sayfada "Hesabım" bölümünde bulunan "Siparişlerim" sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?

Evet. Tamamen güvendesiniz.

akuatik.com’da 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL Sertifikası kullanılır.

akuatik.com’dan alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.

Satılan ürünler orijinal mi?

akuatik.com’da satılan tüm ürünler orijinal ürünlerdir.

AKUATİK Su Ürünleri ve Kozmetik Ltd. Şti. ALGAMAX, ALGEE, ALGALIFE, DE LA NATURE ve ŞALGAMAX markaları ile üretim yapan üretici bir üretici firmadır. akuatik.com.tr’de satılan ürünler AKUATİK firmasının ürettiği ürünlerdir.

Saygın tedarikçi ve yetkili firmalarla çalışarak en üst düzey kaliteyi sizlere ulaştırmayı misyon edinmekteyiz.

Fiziki mağazanız var mı?

Ürettiğimiz ürünleri müşterilerimize daha uygun fiyatlarla ulaştırabilmek için ürünlerimi direkt olarak web sitemizde, n11, hepsiburada ve trendyol gibi mağazalarda veya bazı seçkin eczanelerde satılmaktadır.


Şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?

Ana sayfada sağ üst köşede bulunan "Oturum aç" alanına tıkladığınızda açılan sayfadan " Parolanızı mı unuttunuz?” bağlantısına tıklayın.

Yeni Şifrenizin gönderileceği e-mail adresinizi giriniz.

Girdiğiniz mail adresine ait bir üyelik bulunuyorsa şifre sıfırlama mesajı gönderilecektir.

Bu mesajdaki linke tıklayarak şifrenizi yeniden belirleyebilirsiniz.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, "Hesabım” bölümündeki "Üyelik Bilgilerim" sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.

E-posta adresimi değiştirebilir miyim?

E-posta adresinizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, "Hesabım” bölümündeki "Üyelik Bilgilerim" sekmesini kullanabilirsiniz.

Kredi kartı puanlarımla sipariş verebilir miyim?

akuatik.com üzerinden vereceğiniz alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.

Siparişim eksik gönderilmiş/paket hasarlı ne yapmalıyım?

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.

Paket içeriği eksik veya yanlışsa:

Kargoyu kesinlikle teslim almayın.

Kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.

Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte bize geri gönderin.

Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi iletişim kanallarımızdan bize iletin. Uzman Müşteri Danışmanı talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

Siparişlerimiz Yurtiçi Kargo firması ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.